پايگاه خبري خبريفا پايگاه خبري خبريفا .

پايگاه خبري خبريفا

آموزش ثبت نام در كارگزاري فارابي

آموزش ثبت نام در كارگزاري فارابي

آموزش ثبت نام در كارگزاري فارابي

آموزش ثبت نام در كارگزاري فارابي

كارگزاري‌هاي متعددي در بازار سرمايه ايران فعاليت مي‌كنند كه كارگزاري فارابي يكي از شناخته‌شده‌ترين آن‌ها است. با ثبت نام در كارگزاري فارابي و باز كردن حساب كاربري مي‌توانيد علاوه‌ بر سرمايه‌گذاري در بورس و فرابورس، در بورس كالا و انرژي نيز فعاليت داشته باشيد.

عرفي كارگزاري فارابي

كارگزاري فارابي يكي از كارگزاري‌هايي است كه مي‌‌تواند مسير شما را براي دريافت كد بورسي كوتاه كند.

اين كارگزاري از اسفند سال 1387 با اين نام تجاري تشكيل شده و فعاليت خود را آغاز كرده است. اين كارگزاري يكي از كارگزاري‌هاي رسمي براي معامله در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ايران، بورس كالا و انرژي محسوب مي‌شود.

براي اين‌كه بتوانيد در اين كارگزاري فعاليت كنيد، بايد در سجام ثبت‌نام كرده باشيد. اما كارگزاري ‌فارابي شرايطي را فراهم آورده تا بتوان بدون هيچ هزينه‌اي، تنها با مراجعه به صفحه افتتاح حساب، ثبت‌نام در سامانه سجام و كارگزاري را به‌طور همزمان انجام دهيد. در اين حالت تنها با يك بار ثبت اطلاعات، ثبت‌نام شما در هر دو سامانه انجام مي‌شود.

بعد از تكميل مراحل ثبت‌نام و صدور كد بورسي، نام كاربري و كلمه عبور براي ورود به سامانه معاملاتي فارابيكسو به تلفن همراه شما ارسال مي‌شود.

در واقع اين كارگزاري با راه‌اندازي سامانه معاملات آنلاين "فارابيكسو" انجام معاملات را تسهيل كرده است.

آموزش ثبت نام در كارگزاري فارابي

در رابطه با چگونگي ثبت‌نام در سامانه سجام به‌طور جدا صحبت كرده‌ايم؛ اگر قبل‌تر در سامانه سجام ثبت‌نام كرده باشيد، جهت افتتاح حساب معاملاتي (اخذ كد بورسي) ابتدا از طريق لينك زير وارد سايت كارگزاري فارابي شويد

 

ورود به سايت كارگزاري فارابي

 

  1. گزينه اشخاص حقيقي را انتخاب كنيد.
شروع افتتاح حساب معاملاتي در كارگزاري فارابي
  1. موارد خواسته شده را وارد كنيد، سپس گزينه مرحله بعد را انتخاب كنيد.
دريافت كد بورسي در كارگزاري فارابي
  1. حالا وارد صفحه ثبت‌نام در كارگزاري فارابي مي‌شويد.
صفحه ثبت نام در كارگزاري فارابي
  1. در اين مرحله كد تاييد شما، به شماره تلفن ثبت شده در سجامتان ارسال مي‌شود.
اعتبارسنجي تلفن همراه در سجام
  1. در اين مرحله تمامي اطلاعات فردي، ارتباطي، اطلاعات مربوط به كدهاي سهامداري، اطلاعات شغلي، مالي و اطلاعات مربوط به احراز هويت كه در سجام وارد كرده بوديد، به شما نشان داده مي‌شود.

بعد از تاييد اطلاعات، نام كاربري و كلمه عبور به شما فرستاده مي‌شود و از اين پس مي‌توانيد از سامانه معاملات آنلاين فارابيكسو، جهت انجام معاملات استفاده كنيد.

همچنان پاسخگو

در بازار سرمايه به عنوان اولين مركز پاسخگويي 24 ساعته در 7 روز هفته، در كارگزاري فارابي. شما مي‌توانيد در هر ساعتي به صورت تلفني و چت آنلاين با پشتيباني تماس حاصل فرماييد.

پشتيباني 24 ساعته كارگزاري فارابي

همچنان دست‌به‌نقد

براي اولين بار دربازار سرمايه به شما وعده فردا و پس فردا نمي‌دهيم. پي‌فست قابليتي براي دسترسي سريع به مانده حساب مشتريان كارگزاري فارابي است. با استفاده از اين سامانه مي‌توانيد در هر ساعت از شبانه‌روز و حتي روزهاي تعطيل درخواست فوري وجه دهيد و در كمترين زمان مانده حساب فارابيكسو نكست خود را در حساب بانكي‌تان دريافت كنيد.

پرداخت سريع درخواست برداشت وجه در كارگزاري فارابي

 


برچسب: آموزش ثبت نام در كارگزاري فارابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۳:۱۲ توسط:خبريفا موضوع: نظرات (0)